Saturday, April 17, 2010

SAMM NS / penang / johor / kedah ke hulu selangor bagi memeriahkan proses penamaan calon P094...!!!!

SESUNGGUHNYA PERUBAHAN HARUS DIDESAK, BUKAN DITUNGGU!!!!sdri Sha dari srikandi keadilan menaikkan semangat seluruh anak muda yang hadir...
bekas naib presiden MIC dato S.Subramaniam menyampaikan mesej kepada masyarakat india di hulu selangor...

sdra din binjai menceritakan kepada rakyat tentang pembohongan fairus dan zahrain al katakki yang kini menjadi hanjing penyerang berbayar umno apco!!!
salah seorang tok batin orang asli yang menyatakan dengan jelas bahawa masyarakat pribumi kini telah sedar dan bangkit utk melawan UMNO APCO!!!!
sdra blogger cucu mat kilau juga memberi amaran kepada UMNO APCO agar jangan sesekali mencabar rakyat!!!
dato' johari abdul juga berada diatas pentas utk menyampaikan kata2 semangat kepada penyokong dan pengundi2 yang hadir.....
chegubard telah memulakan aksinya selepas berjaya diselamatkan rakyat yang hadir apabila pihak polis ingin menangkap kumpulan SAMM yang memakai baju SIAPA ARAH BUNUH ALTANTUYA?....hidup rakyat!!!

antara banner yang menjadi kemarahan pihak polis dan UMNO APCO, BN...
ha! sapo punyo kojo ni!!!??? tapi inilah realitinya...
baju edisi Altantuya yang dicipta oleh SAMM ini telah mendapat perhatian di kalangan semua penyokong Pakatan Rakyat. ramai yang datang berjumpa kami untuk membeli baju ini, akn tetapi kami memohon maaf yang amat sangat kerana baju ini dibuat hanya untuk hari penamaan calon P094 ini sahaja.. tapi insyaallah, kami akn keluarkan baju SAMM yang sebenar dalam masa terdekat dan boleh dirujuk dalam blob ini..

cantik design baju israel APCO bergabung dengan BN tu pakcik!!!

salah seorang unit AMK dari selangor yang ingin bergambar dengan ketua SAMM @ ahli MPP PKR, sdra chegubard..
penyokong yang datang awal dilihat sangat bersemangat utk menyambut calon Pakatan Rakyat sdra Dato' Zaid Ibrahim di pusat penamaan calon..
ha! apo kono plak ni si buak dengan sani ni!!
konvoi SAMM disertai hampir 20 biji kereta & keseluruhan aktivis SAMM seramai seramai 54 orang kesemuanya..
kem SAMM negeri sembilan adalah yg terawal tiba di bukit beruntung hulu selangor. maklumlah dekat!!! diikuti SAMM penang dan Kedah yang dikepalai sdra Din Binjai tiba dalam jam 3pagi...rombongan yang terakhir tiba adalah SAMM johor yang diketuai sdra poji BP..masing2 muka memang sembap tapi ceria apabila terlihat ketua penyelaras SAMM sdra chegubard dalam keadaan rileks dan slumber je..

No comments:

Post a Comment